بهترين متخصص عكاسي از كودك شما كيست؟

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بهترين متخصص عكاسي از كودك شما كيست؟

۱۵ بازديد

ما در زمان هاي مختلف عكس هاي متفاوتي از كودكان خود مي گيريم. اما زماني كه فرشته كوچك ما همكاري نمي كند، نمي خندد، نمي نشيند و در اين زمان دقيقا كارهايي را ميكند كه تا به حال انجام نمي داده اينجاست كه عكاسي بسيار دشوار مي شود و تنها افرادي متخصص، صبور و باتجربه بايد به كمك ما بيايند تا عكاسي كودك ما را به بهترين شكل ممكن انجام دهند.

بهترين راه حل يافتن يك آتليه كودك است تا تمام مهارت هاي خود را به كار گيرد و لحظه هاي خاطره انگيز فرزندتان را از زمان تولد تا كودكي به ثبت برساند.

                                                         

عكاسي از كودكان

در انتخاب يك آتليه تخصصي كودك به موارد بسياري بايد توجه كنيد كه مهم ترين آن محيط بهداشتي و امكانات رفاهي كودكان است، فرزندان شما بايد در محيطي امن و پاكيزه باشند تا احساس امنيت بودن در خانه را داشته باشند، آتليه تخصصي كودك كفشدوزك با بهره مندي از به روزترين تجهيزات و امكانات روز دنيا يكي از بهترين آتليه هاي عكاسي كودك است كه با صرف نهايت دقت و مهارت كه مي توانيد در نمونه كارهاي كفشدوزكببينيد بهترين خدمات را به شما ارائه مي دهد.

كادر حرفه اي آتليه كودك كفشدوزك با به كار گيري دانش، تجربه و تخصص ارتباط عميق و بسيار صميمي را با كودكان و حتي نوزادان برقرار  مي كنند. ما دوربين را زمين نميگزاريم هر لحظه كه با كودكان هستيم فرصتي براي ثبت يك عكس منحصر به فرد است، ما جريان سرعت، دقت و خلاقيت خود را حفظ كرده ايم كودك را مجبور به كاري نمي كنيم  زيباترين عكس ها زماني ثبت مي شوند كه كودك روند طبيعي رفتاري خود را طي كند.

عكاسي از كودكان در آتليه تخصصي كودك كفشدوزك با كمك والدين كه يك راهنما براي عكاس محسوب مي شوند كاري كاملا سرگرم كننده و لذت بخش براي كودكان است.

                                                         

عكاسي از نوزادان

بهترين زمان عكاسي از نوزادان بعد از تولد و ترجيحا پيش از بيست روزگي است، در اين بازه كودك انعطاف بدني بالايي داشته و معمولا به خواب عميق فرو مي رود كه در زيبا تر شدن عكس ها بسيار موثر خواهد بود..

عكاسي از نوزادان همواره نيازمند دقت و توجه بسيار بالايي است. استفاده از بهترين و پيشرفته ترين تجهيزات نور پردازي فاقد اشعه ماوراي بنفش، تنظيم صحيح و مناسب دماي فضاي عكاسي بسيار حائز اهميت است كه در آتليه كفشدوزك به همه اين موارد توجه بسيار زيادي شده است.

نگاه حرفه‌اي و متعهدانه‌ي  آتليه تخصصي نوزاد و كودك كفشدوزك  فرزندان شما را يك اثر هنري ماندگار خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.