عكاسي نوزاد در استديو يا در محيط زندگي

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

عكاسي نوزاد در استديو يا در محيط زندگي

۱۹ بازديد

در عكاسي از نوزادان گاهي با اتفاقات شگفت انگيزي روبرو مي شويم. عكاسي نوزاد ميتواند در استديو عكاسي كودك و نوزاد و يا در منزل جايي كه نوزاد روزهاي خود را در آن مي گذراند انجام شود كه معمولا انتخاب آن توسط والدين صورت مي گيرد كه مي خواهند عكس هايي با ژست خاص از نوزاد خود داشته باشند يا با حالت هايي عادي و روزمره، اما انتخاب شما هر كدام كه باشد بايد به دنبال يك آتليه عكاسي كودك متخصص در زمينه عكاسي كودك و نوزاد باشيد تا خاطرات كودكي فرزند دلبندتان را براي شما به يادگار گذارد.

معمولاً استفاده از پتو، حوله، سبد، كلاه، تل هاي رنگي، گُل و... به زيباتر كردن فضاي اطراف نوزاد بسيار كمك مي كند كه در آتليه ها بسيار از آنها استفاده مي شود معمولا عكاسي نوزاد با در نظر گرفتن زمان شير خوردن و تعويض لباس حدود 4 تا 5 ساعت به طول مي انجامد همچنين براي اديت و روتوش كردن عكس هم وقت بيشتري صرف مي شود در آتليه تخصصي كودك كفشدوزك محيطي بهداشتي با همه امكانات رفاهي را براي شما و فرزندتان در نظر گرفته تا بهترين عكس ها را در استديو كفشدوزك براي شما ثبت كند.

عكاسي عادي از نوزاد با حركات روزمره در خانه  محل زندگي با وسايلي كه براي نوزاد تهيه شده صورت مي گيرد كه حس آرامش و عشق كاملا در عكس ها به چشم مي خورد اين نوع عكس ها معمولا تا سن 6 ماهگي قابل انجام است ولي معمولا تا 20 روزگي به دليل انعطاف بسيار خوب بدن نوزاد بهترين زمان عكاسي مي باشد.

 خاطرات عكاسي از يك نوزاد براي هميشه در ذهنِ خانواده اش مي ماند به همين دليل اينكه اين عكس ها توسط چه كسي گرفته شود از اهميت ويژه اي برخوردار است. آتليه كودك كفشدوزك يكي از بهترين آتليه هاي عكاسي كودك در تهران با كادري مجرب مي تواند يكي از بهترين انتخاب هاي شما باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.