عكاسي از نوزاد و رعايت نكات قابل توجه

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

عكاسي از نوزاد و رعايت نكات قابل توجه

۱۸ بازديد

كودكان مهمترين ثروت زندگي هر پدر و مادري هستند كه از بدو تولد تمام سعي پدر و مادر براي رشد و شكوفايي فرزندانشان است. يكي از كارهايي كه مي توان در راستاي توجه به كودكان انجام داد و لحظه لحظه رشد و باليدن آن ها را به وسيله آن ثبت كرد، عكس گرفتن است. عكس ها كه ثبت كننده خاطرات زيبا هستند لحظه لحظه زندگي ما و عزيزانمان را به تصوير مي كشند. با ثبت لحظات موجودات كوچك زندگيمان مي توانيم گزارشي تصويري از دقيقه به دقيقه رشد و بالندگي آن ها داشته باشيم براي عكاسي از نوزادان بايد تكنيك هايي را رعايت كنيم تا كيفيت كار پايين نيايد و ثبت لحظه ها با بهترين نتيجه اتفاق بيفتد.

نوزادي يكي از مراحل زندگي است كه با اشتياق و هيجان زيادي براي والدين همراه است. اين مرحله كه نمايشگر رويش يك جوانه است و پايه هاي تبلور انسان را در بزرگسالي رقم مي زند، يكي از حساس ترين قسمت هاي زندگي به حساب مي آيد. والدين نوزاد با شور و اشتياقي كه از اضافه شدن يك فرد به زندگي خود دارند، در صدد مي آيند لحظه لحظه رشد او را به تصوير بكشند به همين دليل آتليه كودك كفشدوزك در مقاله اي با عنوان نكات طلايي در عكاسي از نوزاد 10 نكته را براي بهترين عكاسي نوزاد پيشنهاد داده كه خواندن آن كمك زيادي به موفقيت در عكاسي كودك و نوزاد خواهد كرد.

در اين راستا پيشنهاد ما به شما اين است كه يك آتليه تخصصي كودك و نوزاد را براي ثبت لحظه هاي فرزند دلبندتان در نظر بگيريد آتليه كودك كفشدوزك  با بهره گيري از تيم جوان و خلاق عكاسي و طراحي، ضمن رعايت تمام مسائل ايمني و فني روز دنيا در جهت عكسبرداري هاي حرفه اي از كودكان، محيطي شاد و مفرح را براي فرزند شما به وجود آورده و بدين  ترتيب عكس هايي با كيفيت، زيبا و خلاقانه را به شما ارائه مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.