دوربين عكاسي، غول ترسناك كودكان

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

دوربين عكاسي، غول ترسناك كودكان

۱۸ بازديد

بعضي از بچه‌ها با ديدن مكان‌هاي جديد كه با وسايل آن آشنايي ندارند و حتي از شكل و شمايل دوربين عكاسي به وحشت مي‌افتند. فلش‌ها از ديگر وسايل آتليه‌ عكاسي كودك هستند كه ترس بچه‌ها را بيشتر مي‌كنند. اين تصاوير براي آينده كودك ثبت مي شود تا از آن لذت ببرد نه اينكه بدترين خاطره را در ذهن كودك به يادگار گذاريم. آتليه كفشدوزك براي مقابله با اين ترس نكاتي را در مقاله ترس كودكان هنگام عكاسي تهيه كرده كه خواندن آن كمك زيادي به والدين و عكاسان خواهد كرد.

براي مثال:

·         ژست‌هاي گوناگون و سخت براي آنها در نظر نگيريد تا اين كار بيش از اينكه هست براي آنها خسته‌كننده نباشد. مخصوصاً درباره كودكان خجالتي‌تر از اين كار بپرهيزيد. 

·         تعريف كردن داستان‌هاي كودكانه براي آنها حسابي آنها را در حين كار سرگرم مي‌كند.

·         براي هدايت نگاه كودك در زمان عكاسي از عروسك‌ها و از اسباب‌هايي كه دوست دارد استفاده كنيد.

·         تا حد امكان برخي كودكان را لمس نكنيد. ممكن است ترس آنها بيشتر شود. در اين كار از خانواده‌اش كمك بگيريد.

·         امر و نهي كردن به كودكان اصلاً كار درستي نيست و احتمال اينكه به حرفتان گوش كنند كم است. تازه ممكن است باعث ترس يا گريه آنها شود.

·         ترس كودكان را با آرامش كم كنيد، اگر كودك به گريه بيفتد تا آرام شود و صورت او براي عكاسي آماده شود، زمان زيادي را از دست مي‌دهيد. 

 

چند نمونه از نكات قابل توجه در عكاسي كودك هستند كه بايد در نظر گرفته شود، آتليه كودك كفشدوزك با كادري مجرب و حرفه اي در امر عكاسي كودك و نوزاد آرامش را در محيطي كاملا بهداشتي براي فرزند شما فراهم كرده تا به عنوان يكي از بهترين آتليه كودك در تهران تصاويري تكرار نشدني را براي شما به ثبت رساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.