با چه دوربيني از كودكان عكس بگيريم

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

با چه دوربيني از كودكان عكس بگيريم

۱۱ بازديد

در ادامه بحث مهم عكاسي كودك و عكاسي نوزاد بهد از در نظر گرفتن آرامش و بهداشت، تجهيزات عكاسي از اهميت بالايي برخوردار است. كيفيت عكس ها اهميت بسيار زيادي دارد ولي در كنار حرفه اي بودن دوربين، در عكاسي كودك و نوزاد نبايد ضرري متوجه كودك و به خصوص نوزادان شود.

انتخاب دوربين مناسب براي عكاسي كاملا به سوژه اي مربوط است كه شما مي خواهيد از آن عكس بگيريد، پس اگر در حال پرسيدن اين سوال كه چه دوربيني بخرم از يك متخصص و عكاس حرفه اي هستيد، احتمالا بايد به سوالاتي ديگر نيز جواب بدهيد. اين كه از چه چيزي مي خواهيد عكس بگيريد؟ در چه مكاني مي خواهيد عكس بگيريد؟ چقدر از سوژه فاصله داريد و يا چه مبلغي مي خواهيد هزينه كنيد، از سري سوالاتي هستند كه يك حرفه اي از شما در مورد دوربين مورد نظرتان خواهد پرسيد، پس پيش از آن كه كلي هزينه متحمل شده و دوربيني بخريد كه به هيچ وجه مناسب عكاسي از كودكان نيست، توصيه هاي آتليه كفشدوزك در مقاله بهترين لنز و دوربين براي عكاسي از كودكان را حتما مطالعه كنيد.

 

پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر تخصصي در عكاسي و استفاده از تجهيزات عكاسي نداريد قبل از هر چيز و صرف هزينه به دنبال يك آتليه تخصصي كودك باشيد تا بدون نگراني و با استفاده از علوم و تجهيزات روز آتليه عكاسي به ترين تصاوير را از فرزندان خود ثبت و به يادگار نگه داريد. آتليه كودك كفشدوزك به عنوان بهترين آتليه تخصصي كودك شما را در اين امر ياري مي نمايد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.