نكات قابل توجه در عكاسي از نوزاد

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

نكات قابل توجه در عكاسي از نوزاد

۱۶ بازديد

عكاسي از نوزاد يكي از حساس ترين و دقيق ترين كارهايي است ك نياز به دقت و توجه دارد. مدل عكس كودك كه براي عكاسي خلاقانه از كودك يا گرفتن عكس پرتره نوزاد بايد با آموزش قبلي با استفاده از كتاب آموزش عكاسي از كودكان يا استفاده از تجربيات افراد ديگر در آموزش عكاسي از نوزاد باشد. اگر اين امكان براي شما فراهم نيست مراجعه به آتليه تخصصي كودك بهترين گزينه است تا همه اصول عكاسي نوزاد رعايت شود.

آتليه عكاسي تخصصي كودك و نوزاد كفشدوزك با دارا بودن تيم توانمند و متبحر در زمينه عكاسي از نوزاد در خدمت شما عزيزان و دلبندتان است. اين آتليه نوازد با فراهم آوردن محيط مناسب براي عكاسي قادر به ثبت عكس‌هاي فوق‌العاده از نوزادان است.

 

نكاتي براي عكاسي از نوزاد

نكاتي كه براي عكاسي از نوزاد بايد رعايت كنيد بسيار گسترده و پيچيده است كه در مقاله در عكاسي از نوزاد به چه نكاتي بايد توجه كرد؟ به آن اشاره كرده­ايم و در اينجا تنها اشاره كوتاهي خواهيم كرد

·         عكاسي از نوزادان، اين موجودات ظريف و دوست داشتني، با استخوان‌هاي نرم و شكننده كار آساني نيست. در زمان عكاسي از آنها حتماً والدين او بايد حضور داشته باشند تا بتوانند در جابه‌جايي به عكاس كمك كنند. البته عكاسان خبره‌ و دوست‌داران نوزادي هم وجود دارند كه خود از پس همه كارها برمي‌آيند.

·         نوزادان به شدت در معرض بيماري هستند، به همين دليل كمي سرما يا گرما در محيط آتليه ممكن است باعث سرما خوردن آنها شود يا در اثر آلودگي محيط مريض شوند. با توجه به تمام اين حساسيت‌ها بايد آتليه خود را مجهز كنيد.

·         عكس‌هاي ساده كه پر از لوازم نيستند بيشتر از عكس‌هاي شلوغ و پلوغ و پر رنگ و عروسك و اسباب بازي طرف‌دار دارند. اين طوري فقط سوژه كه همان كودك است در عكس مركزيت خواهد داشت. استفاده از رنگ‌هاي خنثي عكس‌ها را زيباتر جلوه مي‌دهند. استفاده از پس‌ زمينه ساده و يك دست در بهتر شدن عكس‌ها مؤثر هستند.

آتليه كودك كفشدوزك با در نظر گرفتن همه حساسيت­هايي كه متوجه نوزادان است بهترين محيط را براي آنها ايجاد كرده تا بدون هيچگونه مشكلي بهترين تصاوير را از آنها به ثبت برساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.