بهترين زمان عكاسي از نوزادان چه زماني است؟

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهترين زمان عكاسي از نوزادان چه زماني است؟

۱۳ بازديد

از نظر بسياري عكاسي از نوزاد دشوارترين كاري است كه بسياري از والدين با تكنيك هاي آن آشنايي كافي ندارند. اين در حالي است كه نوزاد در شرايط جسمي آرامي قرار دارد و حتي اگر در خواب هم باشد، به راحتي مي توان از او تصاوير هنري ثبت كرد. بسياري از والدين علاقه زيادي دارند تا خود براي عكاسي از فرزندشان اقدام كنند. اما از آنجا كه با تكنيك هاي عكاسي آشنايي ندارند، نمي دانند كه چه زماني بايد از كودك عكاسي كنند.آتليه تخصصي كودك و نوزاد كفشدوزك نكات قابل توجه در عكاسي كودك و عكاسي نوزاد را در مقاله بهترين زمان عكاسي از نوزادان چه زماني است؟ به صورت تخصصي موارد زير را به شما مي آموزد.

·         بهترين زمان عكاسي از كودك

·         عكاسي از نوزاد در زمان بيداري

·         نكاتي در زمان عكاسي از نوازد

زماني كه از نوزاد عكاسي مي شود، بايد مادر در كنار او باشد. حتي گرفتن دست نوزاد هم مشكلي را ايجاد نمي كند. مادر براي روحيه دهي به نوزاد مي تواند دست نوزاد را بگيرد. حتي براي گرفتن يك تصوير هنرمندانه از نوزاد، مي توان او را در آغوش مادر قرار داد و از هر دو عكس گرفت.

وقتي نوزاد با مادر ارتباط عاطفي برقرار مي كند و در حال خنديدن است، بهترين زمان براي عكاسي ناب است. در اين زمان مي توان دوربين را بر روي صورت مادر و نوزاد متمركز كرد.

همچنين شما مي توانيد با مراجعه به آتليه تخصصي كودك كفشدوزك زيباترين عكس ها را از فرزندتان به يادگار بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.