ساخت آتليه عكاسي در منزل

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ساخت آتليه عكاسي در منزل

۱۷ بازديد

عكاسي در واقع به معناي ثبت لحظات زندگي است و از هنرهايي است كه در ميان بسياري از افراد طرف داران دارد. شايد به دليل اينكه به صرف داشتن يك دوربين ساده و كامپكت بتوان در حد و اندازه خودمان عكس بگيريم و از اين كار لذت ببريم. وجود عكاسي در خانه همراه با وسايل نورپردازي عكاسي يا ساخت وسايل نورپردازي عكاسي چندان كار دشواري نيست. پس اگر هزينه راه اندازي آتليه عكاسي را نداريد با ما همراه باشيد تا آموزش راه اندازي آتليه براي خلق انواع عكس حتي عكاسي پرتره در خانه را در اختيارتان قرار دهيم.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به هنر عكاسي هستيد، شايد دلتان بخواهد در گوشه‌اي از خانه خود يك آتليه براي خود دست و پا كنيد و اگر كودكي در خانه داريد و وقت مراجعه به آتليه عكاسيكودك را نداريد خودتان هر از چند گاهي از آنها عكس بگيريد. شايد دوست داشته باشيد از كودك خود كه مدام در حال تغيير است عكس بگيريد و مراجعه به آتليه نوزاد يا آتليه كودك به نظرتان با توجه به حجم عكس‌هايي كه از كودك خود مي‌گيريد، منطقي به نظر نرسد.

فتو كفشدوزك 

براي راه‌اندازه آتليه در خانه به چه چيزهايي نياز داريد؟ اين سوالي است كه شايد براي هركسي مطرح شود پاسخ اين سوال را آتليه كودك كفشدوزك در مقاله­اي با عنوان آموزش ساخت آتليه عكاسي در منزل با تم‌هاي متفاوت به صورت كامل توضيح داده است.

شما در عين حال به فضايي حدود 2 متري بين سوژه و پس زمينه نياز داريد تا از ايجاد سايه‌هاي ناخواسته جلوگيري كنيد. اگر چنين فضايي را نتوانستيد در نظر بگيريد بهتر است نورها را در ارتفاع بيشتري بگذاريد. در عين حال، مي‌توانيد گاهي نيز به آتليه‌ها مانند آتليه كودك كفشدوزك سريبزنيد و از كودك خود عكس بگيريد و با تماشاي عكس‌ها نكاتي نيز بياموزيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.