چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

در روند جذب مشتري در غرفه سازي نمايشگاهي چه فاكتورهايي حائز اهميت است

۳۱ بازديد

از مهم ترين فاكتورهاي غرفه سازي نمايشگاهي خلاقيت است . هزينه غرفه سازي با توجه به متريالي كه در آن به كار برده شده است متفاوت خواهد بود؛

غرفه شما در نمايشگاه نماينده برند و محصولات شركت شما مي باشد كه در جذب مشتريان تاثير به سزايي خواهد داشت. هر ساله در سراسر كشور نمايشگاه هاي داخلي و يا بين المللي مختلفي با موضوعات متفاوتي برگزار مي شود . غرفه ها بايد به گونه اي طراحي گردند تا بتوانند نمونه محصولات شركت مورد نظر را به طور كامل براي مخاطبين به نمايش بگذارد .

 

فاكتور هاي جذب مشتري در غرفه سازي نمايشگاهي

. از فاكتور هاي مهم مانند درخواست همكاري با افرادي است كه روابط عمومي بالايي داشته و سابقه كار در غرفه هاي نمايشگاهي را نيز دارند چرا كه يك ارتباط خوب و صحيح با مشتري دومين عامل پس از جذب شدن به سمت غرفه مي باشد كه مي تواند در فروش كالاهاي شما تاثير گذار باشد.

انواع غرفه سازي نمايشگاهي

غرفه سازي خودساز و غرفه سازي مدولار . در غرفه سازي خودساز اين نوع از غرفه سازي نمايشگاهي با توجه به نظر و سليقه كارفرما طراحي و اجرا مي شود و اغلب نيز از جنس چوب مي باشد

در غرفه سازي مدولار اين دسته از غرفه سازي نمايشگاهي، تشكيل شده از بخش هايي است كه از قبل طراحي و توليد شده است و با كنار هم قرار دادن اجزاي از پيش ساخته شده آن مي توان غرفه را سرپا نمود.

قطعا جنس و نوع تجهيزاتي كه براي ساخت غرفه به كار مي رود علاوه بر اين كه در استحكام سازه موثر است و بسيار مهم بوده، در هزينه آن نيز نقش به سزايي دارد. هزينه ويژگي ها و ديزاين ظاهري غرفه نيز چشمگير است چرا كه يكي از فاكتور هاي اصلي جذب مشتري مي باشد كه نمي توان ساده از كنار آن گذشت و يا آن را از ليست هزينه ها حذف كرد. گاهي ممكن است به دليل كوتاه بودن تعداد روز هاي برگزاري نمايشگاه بخواهيد از طراحي و زيباسازي ظاهري غرفه اندكي چشم پوشي كنيد اما به اين نكته دقت كنيد كه با توجه كردن به ديزاين غرفه مي توانيد حتي در طول مدت كوتاهي، فروش خوبي داشته و هزينه هاي خود را جبران كنيد

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.