زيباترين عكس هاي تولد، در آتليه تخصصي كودك

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

زيباترين عكس هاي تولد، در آتليه تخصصي كودك

۱۰ بازديد

يك آتليه كودك موفق بهترين عكس هاي مناسبتي زيبايي با تم هاي خاص را حتما در گالري خود بايگاني كرده تا شما با ديدن آنها بهترين روززندگي فرزندتان را هرسال ثبت كنيد.

فرآيند عكاسي شايد از نظر برخي افراد كار پيچيده‌اي نباشد، اما وقتي به صورت حرفه‌اي به آن نگاه كنيد و قرار باشد بهترين شات خود را بزنيد كار از حساسيت برخوردار مي‌شود. به همين دليل، برخي خانواده‌ها كار عكاسي كودك را به عكاس‌هاي حرفه‌اي در آتليه كودك و نوزاد مي‌سپارند.

روز تولد فرزندتان او را براي عكاسي به آتليه ببريد. اين عكس‌ها مي‌توانند همراه با كيك و ديگر تزئينات تولد باشند. كودك بايد لباس مناسب جشن تولد به تن كند.

بادكنك‌هايي كه با گاز هليوم پر شده‌اند براي شادي بخشيدن به فضاي عكس و به هيجان آوردن كودك در زمان عكاسي بسيار كارساز هستند. اگر بادكنك‌هايي را هماهنگ با تم رنگي كيك و لباس كودك تهيه كنيد كه ديگر عالي است. اين بادكنك‌ها را مي‌توانيد از شيريني فروشي‌ها، فروشگاه‌هاي لوازم تولد و ميهماني و اسباب ‌بازي فروشي‌ها تهيه كنيد. البته مي‌توانيد به تعداد سن كودك بادكنك رنگي بگيريد.

اگر با روند عكس هاي مناسبتي در آتليه آشنايي نداريد حتما مقاله عكس تولد در آتليه چگونه گرفته مي‌شود؟ را كه توسط آتليه كودك كفشدوزك آماده شده را مطالعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.