عكاسي مدلينگ نوزاد

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

عكاسي مدلينگ نوزاد

۱۶ بازديد

در اين مقاله، چند راهكار براي عكاسي مدلينگ به شما معرفي مي كنيم.

در اين مدل عكاسي بايد با اعتماد به نفس عمل كنيد و مدل ها را به سمت و سوي دلخواه هدايت كنيد.بنابراين اضطراب و استرس را كنار گذاشته و با دقت كار خود را ادامه دهيد. قبل از شروع عكاسي، هدف را از پيش تعيين كرده و تكنيك ها و زواياي مختلف را در ذهن خود مرور كنيد. لوازم مورد نياز از جمله سه پايه دوربين، لباسها و غيره را حاضر كرده و با درميان گذاشتن هدف تان با سوژه، كاري كنيد كه احساس راحتي داشته باشد.ااين نكته را به ياد داشته باشيد كه اساس كار در عكاسي مدلينگ نوزاد   در مورد لباس، مد و زيبايي است. پس تمام تمركز خود را روي اين نكته بگذاريد. 

به عنوان مثال اگر تمركز عكاسي روي لباس است، از آرايش صورت و مو براي جلوه دادن به لباس استفاده كنيد، همين طور برعكس.

 

اگر جلوه اي تحريك كننده و فريبنده را مي خواهيد، آرايش تيره و سنگين و مدل موي كار شده به كار شما مي آيد.

براي ايده گرفتن براي ژست مدلها، مي توانيد از آخرين شماره مجلات مد مردان و زنان استفاده كنيد. ژست هاي جديد و جذاب را امتحان كنيد،در آتليه عكاسي مي توانيد عكسهاي خوبي در اين زمينه بگيريد. چراكه شرايط نور را به دلخواه تنظيم كرده و از ايجاد سايه هاي ناخواسته جلوگيري مي كنيد. اگر يك استوديوي مجهز نداريد، مي توانيد يك اتاق كوچك در منزل تان را آماده كنيد و با ايجاد يك صفحه سفيد در پشت زمينه، محيطي ايده آل را آماده كنيد.

درصورت نداشتن وقت يا مشغله كاري نيز، مي توانيد با مراجعه به بهترين آتليه كودك در تهران   از كودك يا نوزاد خود عكس هايي هنري وزيبا ثبت نماييد 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.