قيمت عكاسي در آتليه كودك چقدر است؟

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

قيمت عكاسي در آتليه كودك چقدر است؟

۱۴ بازديد

عكس هايي كه در آتليه كودك گرفته مي شود به صورت كاملا حرفه اي و با به كار گيري تجربه و تخصص گرفته مي شود، ولي انتخاب يك آتليه تخصصي كودك خوب با قيمت مناسب كه داراي يك تيم حرفه‌اي، خلاق، مهربان و صبور باشد، اولين قدم براي گرفتن عكس هاي زيبا از فرزندمان است.

اگر با محدوديت بودجه در عكاسي از كودكان خود مواجه هستيد، ابتدا بايد هزينه هاي اين كار را برآورد كنيد تا در نهايت بتوانيد پكيج هاي خدماتي را انتخاب كنيد كه مناسب شرايط شما باشند و از لحاظ كيفيت و زيبايي چيزي كم نداشته باشند.

در عكاسي كودك هرگز كيقيت را فداي هزينه نكنيد  عكس هاي آتليه اي كه از كودك و نوزاد خود مي گيريد، قرار است ساليان دراز در آلبوم بمانند و تداعي گر رشد و قد كشيدن ثمره هاي زندگي شما باشند. به همين دليل بهتر است بهترين و باكيفيت ترين عكس ها را از كودك خود بگيريد تا زماني كه كودك بزرگ شد با ديدن عكس هاي خود لذت ببرد، نه اين كه آن ها را در گوشه اي از كمد و يا انباري قايم كند.

در آتليه كودك قيمت ها با توجه به پكيج هاي انتخابي براي عكاسي از كودك و نوزاد ابتدا بر اساس تعداد عكس هاي چاپ شده محاسبه مي‌شود. سپس سايز عكس ها تعيين كننده بالا و پايين رفتن قيمت پكيج شما است. نيازي نيست تعداد زيادي عكس بزرگ از كودك خود در يك سن و سال خاص داشته باشيد، چرا كه قرار نيست تمام در و ديوار خانه خود را با اين عكس ها پر كنيد. مسئله بعدي در تعيين قيمت عكس هاي آتليه نوزاد و كودك شاسي هايي است كه در برخي از آتليه ها به عنوان گيفت بر روي پكيج قرار دارد. اين شاسي ها در سايزهاي مختلف وجود دارند و مشتري مي‌تواند با پرداخت هزينه هاي اضافي هر كدام را كه مي‌خواهد سفارش دهد. هرچند توصيه مي‌كنيم كه در خريد شاسي خيلي زياده روي نكنيد و تنها به يك يا دوتا عكس اكتفا نماييد، چرا كه قطعاً پس از گذشت سال‌ها فضاي كافي براي نگهداري اين وسايل نخواهيد داشت.

با اين تفاسير آتليه كودك كفشدوزك مي تواند بهترين انتخاب براي ثبت لحظه هاي ناب كودكي فرزند دلبندتان باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.