جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي، صنايع و خدمات وابسته

۱۴ بازديد

ششمين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي، صنايع و خدمات وابسته "Railexpo۲۰۱۸  با مجوز سازمان توسعه تجارت ايران و حمايت راه آهن ج.ا.ا. ، انجمن صنايع ريلي ايران و انجمن شركت هاي حمل و نقل ريلي و خدمات وابسته و ديگر ارگانها و انجمنهاي ذيربط از تاريخ ۲۹خرداد لغايت ۱ تيرماه سال ۱۳۹۷ توسط شركت نمايشگاهي ميلاد نور در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي گردد.

هدف از برگزاري نمايشگاه فوق ارائه آخرين دستاوردها و تكنولوژي و همچنين تبادل اطلاعات و تجربيات در زمينه صنعت حمل و نقل ريلي مي باشد. برگزاري موفقيت آميز دوره هاي پيشين نمايشگاه مذكور در كنار استقبال كم نظير توليدكنندگان و فعالان داخلي به همراه توجه شركت هاي مطرح بين المللي در حوزه صنايع و خدمات حمل و نقل ريلي موجب شده تا نمايشگاه مذكور بعنوان بزرگترين و مهم ترين رويداد ريلي كشور به شمار آيد.

از اين رو؛ با توجه به اهميت و جايگاه ويژه اين نمايشگاه كه در نوع خود بزرگترين و معتبرترين و شناخته شده ترين رويداد داخلي و بين‌المللي در كشور است و اينكه نمايشگاه مذكور از يك سو نقش مهمي در تبادل اطلاعات فني بازرگاني و آشنايي هرچه بيشتر صاحبان صنايع ذينفعان و دست‌اندركاران را با آخرين دستاوردهاي صنعتي و فناوري روز جهان فراهم مي‌آورد و از سوي ديگر توان توليد و صادرات كشور را معرفي و به نمايش مي‌گذارد.


نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي، صنايع و خدمات وابسته ايران در چه تاريخي و كجا برگزار مي‌شود؟
ششمين نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي، صنايع و خدمات وابسته تهران به مدت چهار روز در تاريخ 29خرداد تا 1تير امسال (1397) در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين ‌المللي تهران مانند سال‌هاي گذشته برگزار مي‌شود.
يكي از مهم‌تريم كارهايي كه شركت كنندگان در اين نمايشگاه مي‌توانند انجام دهند اين است كه غرفه خود را به بهترين شكل طراحي كنند تا بتوانند بازديد كنندگان اين نمايشگاه را به سوي خود بخوانند و نتايج مطلوبي نيز از شركت در آن بگيرند. داشتن يك غرفه با طراحي خاص مي‌تواند در ميان انبوه شركت كنندگان در اين نمايشگاه، توجه بازديد كنندگان را جلب كند. به ويژه اگر شما محصولي براي ارائه نداشته باشيد و تنها بخواهيد خدمات خود را به بازديد كنندگان معرفي كنيد بايد بتوانيد با يك طراحي خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب كنيد، در غير اين صورت آنها از كنار شما مانند غرفه‌هاي ديگر نمايشگاه خواهند گذشت. همان طور كه مي‌دانيد نمايشگاه بزرگ است و زمان بازديد از آن محدود و بازديد كنندگان ترجيح مي‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر مي‌خواهيد با شركت در اين نمايشگاه به اهداف خود دست يابيد، پيشنهاد ما به شما شركت غرفه سازي رايكا است. شما مي‌توانيد با اطمينان همه امور طراحي، ساخت غرفه سازي خود را به اين شركت بسپاريد و مطمئن باشيد كارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و كمك به شركت‌ كنندگان در نمايشگاه بين المللي حمل و نقل ريلي، صنايع و خدمات وابسته در سال‌هاي گذشته بهترين پيشنهادات را به شما خواهند داد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.