نمايشگاه فناوري و نوآوري تهران (INOTEX)

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نمايشگاه فناوري و نوآوري تهران (INOTEX)

۱۶ بازديد

نمايشگاه فناوري و نوآوري تهران (INOTEX) نمايشگاه مهم و برجسته تكنولوژي در منطقه خاورميانه محسوب مي شود. اين نمايشگاه با تاكيد بر فناوري به بعنوان كاربرد دانش در توسعه جوامع بشري و نوآوري بعنوان بكارگيري ايده‌هاي نوين فعاليت مي كند. با توجه به فقدان نمايشگاههاي بين‌المللي مناسب در كشور كه در برگيرنده تمامي حوزه‌هاي فناوري باشد، نمايشگاه اينوتكس از سال١٣٩٠ با همت پارك فناوري پرديس و با حمايت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، مركز همكاري‌هاي فناوري و نوآوري و سفارت ج.ا.ايران در روسيه در كشورمان برگزار شده است. در پنجمين نمايشگاه فناوري و نوآوري ايران، بيش از ۱۲۰ شركت توانمند فناور از ۲۰ كشور دنيا و ۶۰ شركت از ايران، آخرين دستاوردها و نوآوري هاي فناورانه خود را در حوزه هاي فناوري رسانه، فناوري اطلاعات و ارتباطات، نفت، گاز و پتروشيمي، اتوماسيون صنعتي و سيستم هاي هوشمند، بيوتكنولوژي و تجهيزات پزشكي، فناوري نانو، انرژي هاي نو و تجديد پذير، و هوافضا، به نمايش خواهند گذاشت.

نمايشگاه فناوري و نوآوري تهران

نمايشگاه فناوري و نوآوري تهران در چه تاريخي و كجا برگزار مي‌شود؟
پنجمين نمايشگاه فناوري و نوآوري تهران به مدت سه روز در تاريخ 14 تا 16 تير ماه  امسال (1397)در محل نمايشگاه‌هاي تخصصي شهرداري تهران داير خواهد شد. 
اين نمايشگاه در مساحتي بالغ بر 9000 مترمربع و بيش از 350 غرفه برپا خواهد شد و پيش بيني مي شود 1000 نفر غرفه دار و بيش از 4000 نفر بازديدكننده در اين نمايشگاه گردهم آيند. همچنين چندين رويداد مختلف تجاري و ترويجي در اين نمايشگاه برگزار خواهد شد و بخش‌هاي متنوعي براي عرضه فناوري‌ها و كسب و كارهاي نوپاي كشور داير مي شود.
يكي از مهم‌تريم كارهايي كه شركت كنندگان در اين نمايشگاه مي‌توانند انجام دهند اين است كه غرفه خود را به بهترين شكل طراحي كنند تا بتوانند بازديد كنندگان اين نمايشگاه را به سوي خود بخوانند و نتايج مطلوبي نيز از شركت در آن بگيرند. داشتن يك غرفه با طراحي خاص مي‌تواند در ميان انبوه شركت كنندگان در اين نمايشگاه، توجه بازديد كنندگان را جلب كند. به ويژه اگر شما محصولي براي ارائه نداشته باشيد و تنها بخواهيد خدمات خود را به بازديد كنندگان معرفي كنيد بايد بتوانيد با يك طراحي خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب كنيد، در غير اين صورت آنها از كنار شما مانند غرفه‌هاي ديگر نمايشگاه خواهند گذشت. همان طور كه مي‌دانيد نمايشگاه بزرگ است و زمان بازديد از آن محدود و بازديد كنندگان ترجيح مي‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر مي‌خواهيد با شركت در اين نمايشگاه به اهداف خود دست يابيد، پيشنهاد ما به شما شركت غرفه سازي رايكا است. شما مي‌توانيد با اطمينان همه امور طراحي، ساخت غرفه سازي خود را به اين شركت بسپاريد و مطمئن باشيد كارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و كمك به شركت‌ كنندگان در نمايشگاه فناوري و نوآوري تهران (INOTEX) در سال‌هاي گذشته بهترين پيشنهادات را به شما خواهند داد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.