جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نمايشگاه بين المللي الكامپ، الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيك

۸ بازديد

نمايشگاه الكامپ بزرگترين رويداد تجاري در عرصه توليد و عرضه محصولات و خدمات صنايع الكترونيك و كامپيوتر كشور است. در اين نمايشگاه آخرين دستاوردهاي اين صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه مي گردد و فرصتي بي بديل براي تبادل نظر و مذاكره در اختيار شركت كنندگان قرار مي گيرد. دستاوردهاي اين تعاملات نقطه آغاز بسياري از همكاري هاي تجاري و تكنولوژيكي فيمابين دست اندركاران حوزه الكترونيك و كامپيوتر است كه نقش معني داري در تحرك بخشيدن به اين حوزه ي صنعت و توليدكنندگان و بازرگانان شاغل در آن ايفاء مي نمايد. گشايش هاي اخير در حوزه ي بين الملل و اراده ملموس دولت تدبير و اميد، كه خود نيز با پيگيري استقرار دولت الكترونيك در زمره ي بزرگترين مشتريان بالقوه اين حوزه مي باشد، در افزايش حضور صنايع كشور در عرصه هاي بين المللي، زمينه ي شكوفايي اين حوزه از صنعت و فن آوري را بيش از پيش فراهم نموده و انتظار مي رود در دوره آتي نمايشگاه الكامپ فرصتي تكرار نشدني را در اختيار فعالان اين حوزه در داخل و خارج كشور قرار دهد تا با يافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بين المللي خويش را بطور چشمگيري ارتقاء بخشند .

نمايشگاه بين المللي الكامپ

نمايشگاه بين المللي الكامپ، الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيك تهران در چه تاريخي و كجا برگزار مي‌شود؟
نمايشگاه بين المللي الكامپ، الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيك تهران به مدت چهار روز در تاريخ 6 تا 9 مرداد امسال (1397) در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين ‌المللي تهران مانند سال‌هاي گذشته برگزار مي‌شود.
يكي از مهم‌تريم كارهايي كه شركت كنندگان در اين نمايشگاه مي‌توانند انجام دهند اين است كه غرفه خود را به بهترين شكل طراحي كنند تا بتوانند بازديد كنندگان اين نمايشگاه را به سوي خود بخوانند و نتايج مطلوبي نيز از شركت در آن بگيرند. داشتن يك غرفه با طراحي خاص مي‌تواند در ميان انبوه شركت كنندگان در اين نمايشگاه، توجه بازديد كنندگان را جلب كند. به ويژه اگر شما محصولي براي ارائه نداشته باشيد و تنها بخواهيد خدمات خود را به بازديد كنندگان معرفي كنيد بايد بتوانيد با يك طراحي خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب كنيد، در غير اين صورت آنها از كنار شما مانند غرفه‌هاي ديگر نمايشگاه خواهند گذشت. همان طور كه مي‌دانيد نمايشگاه بزرگ است و زمان بازديد از آن محدود و بازديد كنندگان ترجيح مي‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر مي‌خواهيد با شركت در اين نمايشگاه به اهداف خود دست يابيد، پيشنهاد ما به شما شركت غرفه سازي رايكا است. شما مي‌توانيد با اطمينان همه امور طراحي، ساخت غرفه سازي خود را به اين شركت بسپاريد و مطمئن باشيد كارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و كمك به شركت‌ كنندگان در نمايشگاه بين المللي الكامپ در سال‌هاي گذشته بهترين پيشنهادات را به شما خواهند داد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.