جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نمايشگاه بين المللي سنگ هاي تزئيني معدن,ماشين آلات و تجهيزات

۹ بازديد

نمايشگاه بين المللي معادن سنگ، سنگ، ماشين آلات و تجهيزات مربوطه به عنوان بزرگ ترين رخداد صنعتي_تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت سنگ هاي تزئيني و معدن سنگ برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعتقرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.

نمايشگاه بين المللي سنگ هاي تزئيني معدن,ماشين آلات و تجهيزات

دهمين نمايشگاه بين المللي سنگ هاي تزئيني معدن,ماشين آلات و تجهيزات تهران در چه تاريخي و كجا برگزار مي‌شود؟
دهمين نمايشگاه بين المللي سنگ هاي تزئيني معدن,ماشين آلات و تجهيزات تهران به مدت 4روز در تاريخ 28تا 31 تير ماه  امسال (1397)در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران داير خواهد شد. 

يكي از مهم‌تريم كارهايي كه شركت كنندگان در اين نمايشگاه مي‌توانند انجام دهند اين است كه غرفه خود را به بهترين شكل طراحي كنند تا بتوانند بازديد كنندگان اين نمايشگاه را به سوي خود بخوانند و نتايج مطلوبي نيز از شركت در آن بگيرند. داشتن يك غرفه با طراحي خاص مي‌تواند در ميان انبوه شركت كنندگان در اين نمايشگاه، توجه بازديد كنندگان را جلب كند. به ويژه اگر شما محصولي براي ارائه نداشته باشيد و تنها بخواهيد خدمات خود را به بازديد كنندگان معرفي كنيد بايد بتوانيد با يك طراحي خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب كنيد، در غير اين صورت آنها از كنار شما مانند غرفه‌هاي ديگر نمايشگاه خواهند گذشت. همان طور كه مي‌دانيد نمايشگاه بزرگ است و زمان بازديد از آن محدود و بازديد كنندگان ترجيح مي‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر مي‌خواهيد با شركت در اين نمايشگاه به اهداف خود دست يابيد، پيشنهاد ما به شما شركت غرفه سازي رايكا است. شما مي‌توانيد با اطمينان همه امور طراحي، ساخت غرفه سازي خود را به اين شركت بسپاريد و مطمئن باشيد كارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و كمك به شركت‌ كنندگان در نمايشگاه بين المللي سنگ هاي تزئيني معدن در سال‌هاي گذشته بهترين پيشنهادات را به شما خواهند داد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.