نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد و كودك

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد و كودك

۱۱ بازديد

اين نمايشگاه شامل عرضه كالاهاي متنوع براي مادران، نوزادان و كودكان است كه در آن هر چه را كه مادران بايد از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشي و بهداشتي و انواع كالا‌ها و صنايع مختلف نوزادان و كودكان در ديد علاقمندان قرار مي‌گيرد.
در اين نمايشگاه جديدترين كالا‌ها و وسايل كامل سيسموني، مبلمان، اتاق خواب نوزاد و كودك و وسايل خواب بچه، خدمات مختلف مراكز پزشكي درماني مادر، نوزاد و كودك، لوازم بهداشتي و درماني و شوينده ها، مراكز مربوط به آموزش دوران بارداري، زايمان و تنظيم خانواده، مكمل‌هاي غذايي، پوشاك مادر، نوزاد و كودك، وسايل مرتبط به حمل و حفظ ايمني نوزاد، نشريات، شركت‌هاي خدماتي مربوط به نگهداري و پرستاري از كودك و نوزاد، مهدكودك‌ها و مراكز آموزشي، لوازم خانگي مربوط به نوزاد و كودك و انواع اسباب بازي‌ها ارائه و در معرض ديد علاقمندان قرار مي‌گيرد.
توجه ويژه به مسائل مختلف رفاهي، درماني و بهداشتي مادران، نوزادان و كودكان، رقابت بين توليد كنندگان و عرضه كنندگان كالا‌ها و خدمات در اين حوزه، بازاريابي و بازارسازي، توجه به توليدات داخلي و تبادل تجربيات بين توليدكنندگان و عرضه كنندگان خدمات داخلي و خارجي اين حوزه، مهم‌ترين اهداف برگزاري" هشتمين نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد و كودك" است.

نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد و كودك تهران در چه تاريخي و كجا برگزار مي‌شود؟
نهمين نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد و كودك تهران به مدت چهار روز در تاريخ 15 تا 18 شهريور امسال (1397) در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين ‌المللي تهران مانند سال‌هاي گذشته برگزار مي‌شود.
يكي از مهم‌تريم كارهايي كه شركت كنندگان در اين نمايشگاه مي‌توانند انجام دهند اين است كه غرفه خود را به بهترين شكل طراحي كنند تا بتوانند بازديد كنندگان اين نمايشگاه را به سوي خود بخوانند و نتايج مطلوبي نيز از شركت در آن بگيرند. داشتن يك غرفه با طراحي خاص مي‌تواند در ميان انبوه شركت كنندگان در اين نمايشگاه، توجه بازديد كنندگان را جلب كند. به ويژه اگر شما محصولي براي ارائه نداشته باشيد و تنها بخواهيد خدمات خود را به بازديد كنندگان معرفي كنيد بايد بتوانيد با يك طراحي خاص آنها را به سمت غرفه خودتان جلب كنيد، در غير اين صورت آنها از كنار شما مانند غرفه‌هاي ديگر نمايشگاه خواهند گذشت. همان طور كه مي‌دانيد نمايشگاه بزرگ است و زمان بازديد از آن محدود و بازديد كنندگان ترجيح مي‌دهند وقت را از دست ندهند. 
اگر مي‌خواهيد با شركت در اين نمايشگاه به اهداف خود دست يابيد، پيشنهاد ما به شما شركت غرفه سازي رايكا است. شما مي‌توانيد با اطمينان همه امور طراحي، ساخت غرفه سازي خود را به اين شركت بسپاريد و مطمئن باشيد كارشناسان با داشتن سال‌ها تجربه و كمك به شركت‌ كنندگان در نمايشگاه بين المللي مادر، نوزاد  در سال‌هاي گذشته بهترين پيشنهادات را به شما خواهند داد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.