mizbanblog.com

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

mizbanblog.com

۹ بازديد

آيا از جديدترين طرح هايي كه براي غرفه سازي نمايشگاهي استفاده مي شود مطلع هستيد؟ آيا مي دانيد چرا يك سري از غرفه ها داراي مشتري بيشتري هستند اما غرفه هاي ديگر اغلب خلوت بوده و بازديدكننده ندارند؟ رعايت اصول غرفه سازي نمايشگاهي بسيار مهم است به طوري كه اگر از متدهاي صحيحي در اين مسير استفاده شود قطعا به نتيجه دلخواه خواهيم رسيد.

روش هاي غرفه سازي نمايشگاهي

به طور كلي براي اينكه بتوان از غرفه سازي نمايشگاهي نتيجه صحيحي گرفت بايد يك سري اصول به طور حتم رعايت شود ، به عنوان مثال در ابتدا بايد فضاي مفيد هر غرفه مشخص شود و جانمايي هايي كه در آن نياز است تست شده و افراد بتوانند در طراحي خود اصول صحيحي را رعايت كنند. زماني كه تصميم به غرفه سازي نمايشگاهي باشد بايد روشي استفاده شود كه حداكثر بهره وري از تمامي پتانسيل فضاي موجود در نظر گرفته شود.زيبايي از ديگر مباحثي است كه در غرفه سازي نمايشگاهي ديده مي شود،  بايد بخش هاي مختلف غرفه ها به طور دقيق زيباسازي شود و فضاي داخلي غرفه ها همچون يك مغازه مورد اعتماد نشان داده شود.

ساخت غرفه نمايشگاهي

لزوم ساخت غرفه سازي نمايشگاهي

مي دانيم كه ارائه محصولات و به دنبال آن خدمات در هر نمايشگاه به واسطه دكور چيني هايي است كه در غرفه ها وجود دارد. در واقع غرفه سازي نمايشگاهي يكي از موثر ترين و همين طور مرسوم ترين روش هاي تبليغاتي در شركت ها محسوب مي شود. به طور كلي در غرفه سازي نمايشگاهي از يك سري اشكال خاص در بدنه غرفه به همراه گرافيك بندي و همينطور تصاوير مرتبط استفاده مي شود تا فضاي موجود باب ميل مشتري باشد.

مبرهن است كه شكل ظاهري غرفه و همين طور كيفيت اجرايي آن و دكور بندي هايي كه براي غرفه سازي نمايشگاهي صورت مي گيرد تاثير چشم گيري در جذب بازديد كنندگان دارد. بارها ديده شده است كه دو غرفه يك محصول مشابه را عرضه مي كنند اما يك غرفه از مشتري بيشتري به نسبت گزينه ديگر برخوردار است به نظر شما علت چيست؟ درست حدس زديد اين موضوع به دليل استفاده از غرفه سازي نمايشگاهي اصولي و زيبا است كه سبب مي شود مشتري از انتخاب خود بسيار مطمئن باشد.

غرفه سازي نمايشگاهي

كارايي غرفه سازي نمايشگاهي

آيا در غرفه سازي نمايشگاهي تنها بايد به شكل ظاهري و زيبايي توجه كرد؟ اين طور نيست! كارايي غرفه هاي نمايشگاهي از ديگر مسايل بسيار مهم محسوب مي شود كه بايد به آن توجه كرد. مي دانيم كه اغلب غرفه ها داراي فضاي كوچكي هستند و همين طور واضح است كه هزينه بر بودن هر سانتيمتر مربع از غرفه ها سبب مي شود كه غرفه دار به دنبال روشي باشد كه بتواند بهره وري بسيار بالايي از تمامي مساحت غرفه خود داشته باشيد به اين ترتيب اقداماتي كه در غرفه سازي نمايشگاهي صورت مي گيرد بايد در جهت كاهش هزينه غرفه سازي باشد به طوري كه كيفيت و همين طور اصالت آن حفظ شود. يك نكته بسيار جالب اين است كه اگر فرد يا گروهي ايده اي در ذهن خود داشته باشد تيم هاي طراحي ما آن ايده را با متريال هاي مرسوم تركيب مي كنند و طرحي خاص براي ساخت غرفه نمايشگاهي فراهم خواهند ساخت به اين ترتيب خاص بودن طرح غرفه شما خود مي تواند يك رمز موفقيت بزرگ محسوب شود.

غرفه

قيمت غرفه سازي نمايشگاه و عوامل موثر

بارها و بارها در خصوص قيمت غرفه سازي نمايشگاهي سوال شده است بهتر است بدانيم كه قيمت ها در اين زمينه در وضعيت رقابتي بسيار شديد قرار دارد اما با در نظر گرفتن يك سري اصول مي توان اين طور به يك توازن نسبي در اين زمينه دست يافت.

حال مي خواهيم در اين بخش يك سري عواملي كه در قيمت غرفه سازي نمايشگاهي تاثير مستقيم دارد را به طور دقيق مورد بررسي قرار دهيم. استفاده از كف سازي هاي مرسوم مانند پاركت ها و همين طور متريال هاي خاص مانند ام دي اف و يا چمن هاي مصنوعي يكي از عوامل موثر در قيمت غرفه سازي نمايشگاهي هستند.

گزينه بعدي در خصوص استفاده از اشكال هندسي مرسوم و يا يك سري اشكال خاص است كه در طراحي غرفه هاي نمايشگاهي استفاده مي شود و به راستاي آن نياز به دستگاه هاي برش خاصي است. در صورتي كه بخواهيد از طرح هاي گرافيكي بيش از حد نرمال استفاده كنيد قطعا هزينه شما افزايش مي يابد.

نورپردازي هاي كارآمد و كافي و استفاده از نورهاي مستقيم و يا غير مستقيم هر يك داراي قيمت هاي جداگانه اي هستند. گاه ديده مي شود كه غرفه داران علاقه مند به گل آرايي در داخل غرفه ها هستند و به وجود فضاي سبز اهميت مي دهد. تمامي موارد گفته شده در قيمت طراحي و ساخت غرفه سازي نمايشگاهي تاثير مستقيم دارد.

غرفه نمايشگاهي

در انتخاب شركت غرفه سازي نمايشگاهي دقت كنيد!

در نظر داشته باشيد كه بايد در ابتداي امر تعريف صحيحي از يك غرفه ساز خوب مشخص شود. در شركت ما مي توانيد از مشاوره رايگان بهره مند شده و ايده هاي خود را اعلام كرده و ميزان تطبيق آن با فضاي غرفه خود را بسنجيد. تيم هاي طراح ما سعي مي كنند غرفه را با حداكثر كيفيت و بدون در نظر گرفتن مساحت آن بسازند. اين طور كه مشخص شده است امكان ارائه پشتيباني در طول برگزار نيز از سوي تيم هاي خبره ما وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.