مهمترين اصول عكاسي از كودك

استوديو آتليه عكاسي كودك كفشدوزك

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

مهمترين اصول عكاسي از كودك

۱۶ بازديد

يك آتليه تخصصي كودك خوب و مورد اعتماد موارد زير را حتما مد نظر قرار مي دهد:

اولين اصل اين است كه اگر كادر آتليه براي عكاسي از كودك شما به جايي غير از آتليه مي آيند، روز قبل از عكاسي حتما محل مورد نظر را مورد بررسي قرار دهند و از علايق و سرگرمي هاي كودك مطلع شوند. اين امر موجب مي شود عكاس كاملا به كار اشراف داشته باشد.

هر انساني به لبخند واكنش مثبت نشان مي دهد، بهترين ابزار و ابتدايي ترين راه براي برقراري ارتباط با كودك لبخند است. كودكان به سرعت با روحيه شاد شما ارتباط برقرار مي كنند و بين شما و كودك رابطه دوستانه اي برقرار خواهد شد.

كودك براي اينكه در تمام مراحل با شما همراه باشد بايد توجه او را جلب كنيد، بهترين راه براي جلب نظر كودكان استفاده از وسايل و اشيايي است كه براي آنها ناشناخته بوده و جديد است مانند ابزار عكاسي كه با خود به همراه داريد.

نظر بيشتر عكاسان كودك اين است كه عكس هاي طبيعي جذاب ترند، زماني كه عكاسي در آتليه كودك انجام شود شايد كودك احساس راحتي نكند ولي در منزل يا جايي كه در آن زندگي مي كند مي توان بهترين عكس ها را از رفتار عادي كودك ثبت كرد.

بايد از دوربين هاي سريع و لنز هاي حرفه اي استفاده شود، همراه داشتن وسايل نور پردازي هم از مهمترين مواردي است كه نبايد فراموش شود.

سرعت عمل، عكاس بايد آماده شكار لحظه ها باشد، هر حركت كودك در هر لحظه ميتواند بهترين عكسي باشد كه ثبت مي شود.

 

آتليه كودك كفشدوزك با كادري مجرب و حرفه اي بهترين عكس ها را از كودك دلبند شما برايتان به يادگار خواهد گذاشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.